2014. december 19., péntek

Csokis tejszínes gesztenyegolyók - Blogkóstoló 20. forduló

Ismét egy Blogkóstoló, immár a 20. Amióta én is részt veszek a játékban, (ha jól emlékszem, talán a 7. fordulónál csatlakoztam, nagyon sok szimpatikus blogot ismertem meg, amelyeket azóta is követek. Szégyellem magam, hogy mostanság mást nem is posztolok, csak ha a kötelezőket. Pedig lenne mit. Van egy pár süti fotóm, amikről lehet, hogy már azt se fogom tudni, melyik recept alapján készültek. Most viszont nagyon frissen készült el a finomság, amely azt hiszem, nem fog sokáig kitartani, hiszen egy ültő helyemben fel tudtam volna falni vagy 6-8 darabot. A receptet a nekem kisorsolt, nagyszerű Abroszra való blogon találtam, amelyet még biztosan át fogok böngészni, mert most sajnos nem jutott rá elég időm, még szerencse, hogy kutakodásom első perceiben megtaláltam a nyerő receptet. Biztosan el fogok még mást is készíteni erről a blogról, hiszen majdnem két teljes hét munkamentes időszak következik. Már nagyon várom...

Hozzávalók:
250gr gesztenyemassza
200gr darált háztartási keksz
100gr étcsoki
1,5dl tejszín
1 teáskanál rumaroma
A golyók hempergetéséhez: pár evőkanál kókuszreszelék

A tejszínt egy tálkába öntjük, és a mikróban felmelegítjük (jó meleg legyen, de nem kell felforralni). Beletesszük az összetört csokit és pár percig állni hagyjuk, majd egy kanállal addig kevergetjük, amíg a csoki egynemű masszát alkot a tejszínnel. Ha langyosra hűlt, összedolgozzuk egy tálban a többi alkotóelemmel. Ha túl száraznak találtatik, adjunk még hozzá pár evőkanál tejet. Formázzunk a masszából kis golyókat, majd forgassuk meg őket a kókuszreszelékben. Azonnal fogyasszunk el belőle néhányat, mert a család garantáltan hamar el fogja tüntetni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése