2014. november 9., vasárnap

Kukoricaleves (hagymás-baconos) - Blogkóstoló 19.

Időhiányban szenvedek sajnos, ennek a blogom is kárát látja. Heti egyszer jó, ha főzök vagy sütök valamit, amit fel is tennék a blogra, vagy valami újdonság, amit még nem ettünk. A kukoricalevest még sosem próbáltam, ezért, mivel Danadi blogján szimpatikusnak tűnt, úgy döntöttem, a szombati ebéd része lesz ez a finomság. Tényleg nagyon jó lett, egyszerű, elronthatatlan, és mindenki dícsérte. A receptet a Blogkóstoló játék 19.!!!!! fordulójára készítettem, melyben a sorsolás számomra ismeretlen blogot dobott, aminek nagyon örültem, hiszen egy igazán kreatív háziasszonyt ismerhettem meg. Köszönet a játék háziasszonyának, a Fűszermánia blog szerzőjének, Gabinak.


Hozzávalók:
1 nagy doboz csemegekukorica
3-4 szelet bacon
1 kisebb hagyma
kevés olaj
2dl főzőtejszín
1db tömlős krémsajt
só, bors, majoránna
reszelt parmezán (ha szeretjük)

A felaprított hagymát kevés olajon megpároljuk, ráöntjük a leszűrt kukoricát, felöntjük forró vízzel, hozzáadjuk a krémsajtot, fűszerezzük és jól összekeverjük. Pár percig forraljuk, majd hozzáöntjük a tejszínt és ha felforrt, már készen is van. Én külön pirítottam meg a felaprított bacont, és a tányérokba kimert leves tetejére szórtam, valamint reszeltem rá egy kevés parmezánt.



2 megjegyzés:

  1. Kedves Lujza, nagyon örülök, hogy tetszett a receptem - és köszönöm a kedves felvezetést is. :)
    További jó főzőcskézést neked és most már követlek is.
    Danadi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Danadi! Köszönöm a feliratkozást és Neked is sok-sok további finomságot kívánok!

      Törlés