2013. szeptember 17., kedd

Márványsajtos keksz

Véletlenül láttam meg ezt a márványsajt receptet, a megszokott márványsajtos kekszemet akartam megsütni, de úgy döntöttem, most kipróbálom ezt. Finom lett, de a régi jobban ízlett. Lehet, hogy csak a sajt volt más benne, nem tudom. Persze ez ne riasszon el senkit, hiszen ez egy gyors, finom, egyszerű recept és szerintem másféle sajtokkal is működik.

Hozzávalók:
80gr vaj
100gr liszt
1 evőkanál kukoricadara
80 - 100gr márványsajt
1 kávéskanál pirospaprika
1 kávéskanál só

A hozzávalókat egymás után egy tálba kimérjük és összegyúrjuk. Nem kell sokáig gyurmiszolni, az se baj, ha nem lesz teljesen homogén, és kisebb - nagyobb sajtdarabkák maradnak benne. Tetszőleges vastagságú hengert formázunk a masszából és egy órára betesszük a hűtőbe, hogy megkeményedjen. Fél centi vastag szeleteket vágunk a hengerből éles késsel, és sütőpapírral bélelt tepsire fektetjük őket. 175 fokra előmelegített sütőben 10 perc alatt megsütjük.




2 megjegyzés:

  1. Van hasonló receptem, de ez azért kicsit más összetevőjű és nagyon megtetszett!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, finom és ropogós, a kukoricadarától. Aki szeret ropogtatni, szeretni fogja ezt is.

    VálaszTörlés