2013. szeptember 23., hétfő

Diós brownie - Blogkóstoló 11. forduló

A 11. Blogkóstoló játék háziasszonya Dina nagyon szerencsésen sorsolt nekem blogot. Amikor még csak jelentkeztünk, már akkor böngésztem a kiírás alatti kommenteket, hogy kik szeretnének játszani és akit még nem ismertem, rögtön bele is kukkantottam a blogjába. Így figyeltem fel Jucira, aki az Ízek, illatok, receptek blog szerzője. Meg is jegyeztem magamnak, hogy jó lenne, ha Őt kapnám. Amikor Dina sorsolt, meglepetten és izgatottan konstatáltam, hogy Juci lett a párom! Így teljesüljenek a vágyaim!!!

Több receptet is kinéztem magamnak, az egyik kedvencem a Fűszeres csirke almabundában, hamarosan azt is elkészítem majd.

Íme Juci brownie receptje:


Hozzávalók:

  • 165 g vaj
  • 200 g étcsoki (minél nagyobb a kakaótartalma, annál jobb)
  • 3 tojás
  • 2 tojássárgája
  • 2 teáskanál vaníliakivonat
  • 165 g cukor
  • 2 evőkanál finomliszt
  • 1 evőkanál kakaópor (cukrozatlan)
  • 1 csipet só
  • dió ízlés szerint (nálam kb. két marék)

Elkészítése:

A csokoládét gőz fölött felolvasztjuk a vajjal.

A tojásokat és a tojássárgáját a vaníliával és a cukorral robotgéppel habosra verjük. Ha edzeni is szeretnénk egy kicsit, akkor csináljuk kézzel. A felolvasztott csokit hozzáöntjük, majd beletesszük a lisztet és a kakaóport, a csipet sót és lazán összevegyítjük, majd a végén belekeverjük a durvára vágott diót.

A tepsit vagy sütőformát kibéleljük sütőpapírral, majd beleöntjük a masszát. 180 fokra előmelegített sütőben 25 percig sütjük. Ne süssük túl, mert akkor nem marad krémes a közepe. 

Ha kihűlt, szeleteljük és fogyasszuk el!

Kívül ropogós, belül tömény krémes



2 megjegyzés:

  1. Jajj de cuki vagy! Köszönöm szépen! :)) Olyan kíváncsi voltam, hogy mit fogsz választani tőlem és végre VÉGRE kiderült! :))) Ugye mennyire finom?! Most miattad muszáj lesz ismét browniet sütnöm! :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és szívesen! Én is mindig nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit választ tőlem a párom! Hát nekem nehéz dolgom volt, sok mindent szerettem volna sütni-főzni Tőled, de majd sor kerül rá! Igen, egyébként a brownie az örök kedvenc, nekem soha nem okoz csalódást.

      Törlés