2013. szeptember 13., péntek

Cheesecake brownie

Anyu névnapjára - Mária - készítettem sütiket. A blogon már szereplő Legjobb csokis muffint és Citromos muffint a munkahelyére vitte, otthonra pedig ez a szemtelenül finom brownie jutott. Be kell tenni a szekrénybe, hogy ellen lehessen állni neki. A csokis tészta tetején a kicsit savanykás krémsajtos réteg isteni ízkombináció, szerintem. A receptet a Macikonyha blogon találtam.


Csokis tészta hozzávalói:
  • 200gr étcsokoládé
  • 85gr vaj
  • 125gr cukor
  • 2 tojás
  • 70gr liszt
  • csipet só
  • 1 evőkanál kakaópor
  • 1 teáskanál vanília kivonat

Krémsajtos réteg hozzávalói:
  • 200gr natúr krémsajt (nem kell, hogy flancos, drága Philadelphia legyen)
  • 70 gr cukor
  • vaníliakivonat

A vajat és a cukrot kimértem egy tálba, hozzátettem még 120gr darabolt étcsokoládét és mikróban összeolvasztottam. Simára kevertem, majd hozzáadtam a többi hozzávalót is. Fakanállal sima sűrű tésztát keverünk. A végén a maradék csokit apróra vágva beledolgozunk a masszába. Sütőpapírral bélelt kicsike tepsiben - nálam ez a jénai teteje volt - egyenletesen elterítjük.

A krémsajtot kikeverjük a vaníliával és a cukorral, majd a csokis massza tetejére kanalazzuk. Tompa hegyű késsel összeborzoljuk a kétféle masszát, hogy márványos legyen.

175 fokra előmelegített sütőben fél óráig sütjük. Szeletelés előtt hagyjuk kihűlni.






Morzsák...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése