2013. június 24., hétfő

Sós rózsák - Blogkóstoló 9. játékra

A blogkóstoló egy szuper játék, mindig új blogokat ismerek meg általa. Ezúttal Rubin a házigazda. Most második alkalommal játszom, de most is majdnem lemaradtam (a határidő utolsó napján írok), mert amit kiszemeltem a nekem kisorsolt blogról (PiciJuci), mindig elmaradt és valami mást készítettem. Egyébként nagyon nem volt könnyű választani, mert nagyrészt gyönyörű, cukrászdába illő remekművek sorakoznak PiciJuci blogján, és én félve nézegettem a recepteket. Utolsó pillanatban a sós rózsákat választottam, a gyorsasága, egyszerűsége és persze a várható finom ízek miatt. Kicsit még felturbóztam a rózsákat egy kis sajtkrémmel és hagymával.

Hozzávalók: (12db)
400gr (3 lap) fagyasztott vagy friss leveles tészta
sonka és húsos szalonna szeletek, kolbász karikák
sajt
pizzafűszer keverék
lilahagyma
1 tojás
szezámmag, mák, tökmag, napraforgómag (ami van otthon)

A leveles tésztát vékonyra kinyújtjuk és 3-4 cm széles csíkokat vágunk belőle. A csíkokra kenjünk egy kis sajtkrémet, rakjunk rá sonka, szalonna szeleteket. Ha szeretnénk, akkor szórhatunk rá kis kockákra vágott lilahagymát, fűszerkeveréket, zöldfűszereket is. Óvatosan tekerjük fel a megtöltött tésztacsíkokat és helyezzük el a tekercseket a muffintepsi mélyedéseibe. Kenjük meg a tetejüket egy kis felvert tojással és szórjuk meg magvakkal.  Forró sütőben (200°C) kb 15 - 20 perc alatt süssük készre.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése