2013. április 30., kedd

Blondie

A blondie a brownie fehércsokis változata. Én nem rajongok annyira a fehér csokiért, de azért gondoltam, ezt ki kell próbálni. Végül is nagyon finom volt, de az igazi csokis brownie-nál akkor sincs jobb.

Az eredeti recepten változtattam egy kicsit, mert nekem a cukor egy kicsit soknak tűnt.

Hozzávalók:
200g vaj
1/2 kávéskanál só
2 tábla fehércsokoládé
3db tojás
100g cukor
110g liszt
50g kókuszreszelék
1 tasak vaníliáscukor
1 marék aszalt gyümölcs (legjobb a vörösáfonya, vagy egzotikus mix)

A vajat egy tálban a mikróba helyezem és egy perc alatt felolvasztom. Belekeverem az összetördelt csokit és folyamatosan kevergetem addig, amíg a csoki felolvad. Ha nem elég meleg a vaj, még berakom egy kicsit a mikróba. Ezután megy bele a cukor, amivel szintén simára keverem. Az összes többi hozzávalót is beledobálom és fakanállal jól kidolgozom. Sütőpapírral bélelt kicsi tepsibe öntöm, majd megszórom az aszalt gyümölccsel és mehet is a sütőbe. 175 fokon fél óra alatt kész.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése